2015. október 7., szerda

4.Fejezet

Lina szemszöge:

Azta!Nem gondoltam volna pár nappal ezelőtt,hogy így a fejetetejére állna az életem.
Megismertem 5 fiút,azaz 6-ot Joshhal együtt.Ma meg?! Reggel Harry Styles mellett ébredtem,aztán a
One Direction medencéjében landoltam.Most meg itt ülök a házukban,egy szobában.Hihetetlen!
Más csak álmodozik róla,velem meg...Istenem...Különleges itt minden.
-Szia.-nyitott be Harold.-Indulhatunk?
-Persze!De elmondanád hova megyünk?-hadartam el gyorsan.
-Figyelj!-jött közelebb.-Az legyen még mindig titok!!!
-Kérlek!!-utánoztam a húgom bociszemes nézését!
Nem szólt semmit.A fogait villlantotta rám.
Hát kösz,ezzel sokkat vettem le.
Odalent felvettem a kabátom,a csizmám,és indulásra készen álltunk a híres helyre.

-Tetszik?!-röhögte el magát,miközben én a kocsi belsejét bámultam.
-Viccelsz?Ez maga az álom!!!-nézegettem tovább.
-Hát itt lennénk!-parkolt le izgatottan a kocsival.
Ahogy kiszálltam a London Eye terült elém.Kiskorom óta fel akartam ülni,de eddig nem adódott meg.
Harry megfogta a kezem,amin meglepődtem,hisz sok ember vett körül,és magával húzott a pénztár felé.
Kifizette a jegyeket.Egy teljes kabint bérelt ki.
-Harry?-néztem rá.-Mivel érdemeltem ezt?
-Mindennel.Szeretném,ha csodálatos lenne a mai napunk!
-Rendben.
30 perc alatt körbe értünk a kereken.Igazán szép kilátásban volt részünk odafent.
Ez után úgy döntöttünk sétálunk egy kicsit a Themse partján.Olyan kiváló napsütés volt.
Meglátogattuk a palotát,fagyiztunk,ahol Harry képébe nyomtam a kelyhem,ebédeltünk,vásároltgattunk.
Az egész napunk így ment el.
Hazafelé beszundikáltam,és a mellettem vezető fiúcska keltett fel..
A házba beérve a fiúk kaját csináltak.Mindenki ott nyüzsgött a konyhában,kivéve Niallt.Ezt egyből észrevette Styles is.
-Mindjárt jövök.-szólt nekem,mire én bólintottam egyet.

Niall szemszöge:

Négy napja értünk haza a turnéról.Jól éreztem magam.Jól esik a rajongók törődése,velük találkozni,érezni a bíztatásukat,szeretetüket.Féltem tőle megint magány fog el itthon. Három napig,ez be is következett,viszont Lou "balesetének" köszönhetően csoda történt. Idehozta a világ két legjobb lányát,és megismerkedtem Lennával.Tegnapi bulit végig vele töltöttem.Különleges lány,akármint a nővére.Teli van enegriával.
Más, mint a többi...Most Harry elvitte Linát,mi meg itt maradtunk a skacokkal,és a lánnyal.Ahjjj...Erőt kénne vennem magamon.Beszélnem kell vele,mégpedig most!!Elindultam felé,de láttam,ahogy Louis karjaiban röhögcsélt.Miért?Megint miért pont én?-Ő,és Lou...-szomorodtam el.Felmentem,és kulcsra zártam a szobám.Pedig,azt hittem lehet valami.Azt hittem engem szeret.De kit hülyítek...Egy nap alatt,csak én vagyok képes ilyenre..Összezavarodtam.Kopogást hallottam.Harry törte rám az ajtót.

Harry szemszöge:

-Haveeer!-vágtam rá boldogan az  ajtót,viszont ő cseppet se nézett ki annak.-Mivan veled?
-Semmi sincs.Na sikerült a délután?-terelte a mondatott.
-Niall!Mondd el!-a szavamat csönd lepte el.-Niall!?
-Boo Bear és Lenna!-nézett rám búskomoran.
-Honnan veszed?Lounak más tetszik,ez 1000%.
-De láttam,érted?Láttam!
Leültem mellé.Próbáltam a hülye gondolatait elhesegetni,de teljesen magába zuhant.Enni se evett.
Könnyzuhatag borította be a szemét.Itt nagy a baj!Nem néztem tétlenül tovább!
-Niall most velem jössz!-parancsoltam rá.-William Tomlinson!
Mindjárt ott is termett előttem.
-Te jó ég!Tesó te sírtál?-ijedt meg a srác.
-Itt hagylak titeket,dumáljátok meg a dolgokat!-veregettem meg a hátát az írnek.Remélem nem lesz baj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése