2015. október 13., kedd

6.Fejezet

Lina szemszöge:

Mint mindig,a reggelem úgyanúgy telt,mint a többi,kivéve,hogy Lenna lába a számban lógott.Az esténk egész jó hangulatban múlt el.,amég el nem aludtam Harold vállán.7 óra fele lehetett.Niallt,Zaynt,Harryt,és Lout nem találtam.Halkan kibotorkáltam a konyhába,nehogy a két álommszuszékot felkeltsem.Kiérve,4 szempár legelészett rajtam.
-Szép jó reggelt kislány!-mondták egyszerre.
-Meddig gyakoroltátok a közös köszöntést?-nyöszörögtem.-Ám jó reggelt!
-Szimplán jött.Kérsz belőle?-mutatott a fejével a tűzhely közelébe Zayn.
-Miért ne?Ha lehet 2 tányérral!!Farkaséhes vagyok!
-Ajajaj!-csóválta fejét Tommo.-Túl sok időt töltesz Niallel.
-Nem igaz!-durciztam be.
-Kész a kaja!-üvöltött fel Niall haverunk.
-Pszzzt!-csitítottuk el.
-Te marha,ketten alszanak!-verte hátba Zaynie.
-Jójó..Na...
Leültünk enni.Mióta itt vagyok,Harry figyelmen kívül hagyott.Ez egy kicsit zavart,főleg a tegnapi szócskái után.Pillanatra összetalálkozott a tekintetem az övével,mire elkapta a fejét.Elszomorodtam.
A többiek kimentek,mikor végeztek az evéssel.Ketten maradtunk.Ő meg én.Összeszedtem a srácok tányérait,és neki foktam a mosogatásnak.Hideg ajkakra,rezzent meg a testem.Apró puszit nyomott az arcomra.Megfordultam,de eltünt.
-Mi ez az egész?Harry?-kiabáltam.Nem érkezett válasz.
-Miért kiabálsz?-jött be álmosan Lenna.
-Semmi.Kérdezd a göndör kis tagocskát.
-Hát jó.
-Húgi!Meséld el nekem a tegnapot!-szólítottam fel.
Egyből belekezdett.Mindenre válaszolt,amit tudni véltem.Jól esett,így látni őt.Kipirult arccal,teli élettel,boldogsággal.Mondandója közben felvetette,hogy menjünk el vásárolni ruhát az esti koncertre.
El is mentünk.Lenna,egy kék színű egyberuhát választott,én pedig  egy barack,fehér színű What Makes You Beautiful-os feliratú pólót.

8 óra múlva:

-Lina,siess már!-jött a hang a földszintről.
-Kész vagyok.-futottam le.-Mehetünk!
Indulásra készen álltunk a O2 Aréna felé.Mikor odaértünk,leesett az állam.Több tízezer rajongó várakozott a bejárat előtt.Rosszul éreztem magam.Harry az oka.Egész nap került.Nem akartam idejönni,de a tesóm miatt teszem.Nem mehet tönkre az estéje miattam!
20 perc múlva kezdődött a koncert.Fiúk köszöntöttek minket.Kezdtem feloldódni.Sok humoros rész követte a szüneteket.Az 5. szám után,elsötétedett minden.Egy erős fénycsóva világította meg Harryt.
-Egy kis csendet szeretnék kérni!-kezdett bele.-Először,szeretném megköszöni,hogy résztvesztek a fellépésünkön.Iszonyat hállásak vagyunk érte.Sokat jelent nekem,és a fiúknak.-hangos visításba kezdtek a Directionerek.-Másodszor.Ma két napja ismertem meg egy  lányt,akit nagyon megkedveltem.Tudom lehetetlen két nap alatt,de így van.A tegnapi napot  vele töltöttem,amiért boldog vagyok,de főleg azért,mert a sors mellém sodorta őt.A következő számot neki szeretném küldeni,Linának!-hangzott el a szájából.
Change my mind hangzott  fel.Csend lett.Az ő szólója következett:
-Never felt like this before
  Are we friends or are we more
    As I'm walking towards the door
      I'm not sure...
Köpni-nyelni nem tudtam.Csak ő rá koncentráltam.Észre se vettem,hogy vége lett a dalnak.
-Lina!Feljönnél a színpadra?-szorult görcsbe a gyomrom.
Felindultam.Az előbbi miatt,még jócskán sokk alatt álltam előtte.Egy könnycsepp csordult ki a szememből.Közelebb lépett hozzám,és letörölte.
-Lina Clar!-guggolt le elém,remegő hanggal.-Tegnap óta szeretném megkérdezni...Lennél a barátnőm?
Hatalmas ujjongásba kezdett mindenki.Némán néztem a szemébe.Most érzetem azt,hogy egy hang se jönn ki a torkomon.Megtorpanva figyeltek rám a srácok.Liam arcát kerestem,aki igen bátorító mosolyt nyújtott felém.Ez kellett nekem most.Harry ölébe futottam.
-Ezt igenek vehetem?-kérdezte.
Félénken bólintottam.A tömeg soha nem hallott visításba kezdett.
-Elég a romantikázásból!-támat ránk Lou.-Én hol maradok?
Mindenki nevetésbe tört ki.Gyorsan lement a koncert.Mesésen éreztem magam a végére.Teljesen bedepiztem a mai nap miatt,hogy Harry nem  szólt hozzám,most meg itt állok rávárva,mint a barátnője.
-Jó estét szépséges Hercegnőm!Tetszik a pólója!-kacsintott rám a barátom.
-Annyira örülök nektek.-szaladtak ki Zaynék.-Végre sikerült a tervünk.
-Ti mindvégig tudtatok róla?-hitetlenkedtem.
-Persze,mi mindig benne vagyunk mindenben.-mondta Niall.
-Na szépek vagyunk!-kuncogtam.
-Gyertek,induljunk haza.-szólalt meg Liam.
Otthon,mármint a bandánál,beszélgettünk,hülyéskedtünk,rohangásztunk fel-alá.Kevés ideig,mert mindenkiből a fáradtság beszélt.Mi Harryvel,kimentünk a kertben.Helyet foglaltunk a hintaágyban.Az égen csillogó csillagokat figyeltük.
-Mióta érzel így?-törte meg a csendet.
-Úgy mint te?
-Igen.-pirult el.
-Amióta megláttalak.Mióta azt mondtad hiányzok.
-Most már mást mondok.Lina,én Szeretlek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése